Vásárlóink véleménye, észrevétele fontos számunkra. Mi sem vagyunk tökéletesek, bár törekszünk rá. Néhány esetben, a legjobb szándékunk ellenére is, sajnos mi is hibázunk. Szeretnénk ha minden ügyfelünk elégedett lenne velünk és szívesen, örömmel járna vissza hozzánk, és ajánlana bennünket másnak is. Szeretnénk ha minden problémáról tudomást szerezhetnénk. Ezért is hoztuk létre ezt a felületet, ahol közvetlenül a tulajdonosoknak mondhatja el a véleményét, észrevételét, panaszát.
Ha bármikor úgy érzi, hogy:
– kár, -hátrány érte szervizünkben
– problémája volt velünk vagy bármelyik kollégánkkal
– nem azt kapta amit várt,
… vagy bármilyen más ok miatt elégedetlen, kérjük mondja el észrevételét, hogy kivizsgálhassuk, és legközelebb se Önnel se mással ne fordulhasson elő hasonló eset.
Kérjük, a kivizsgálhatóság érdekében annyi konkrétumot írjon nekünk, amennyit csak tud. Minél pontosabban megérthessük az esetet, és visszakereshessük a felelőst. Kérjük adjon meg dátumot, rendszámot, telefonszámot minden olyan információt ami csak segít közelebb jutni a probléma megoldásához. Ha gondolja, ne felejtse el megadni elérhetőségeit, hogy visszajelezhessünk a problémával kapcsolatban személyesen Önnek!